1) Δεν είμαι πελάτης Nexi, και έχω κουπόνι για την κατηγορία 1, πώς μπορώ να εξαργυρώσω το κουπόνι μου;
Για να γίνεις πελάτης Nexi, θα πρέπει να κλείσεις ραντεβού σε ένα κατάστημα Alpha Bank εδώ https://www.alpha.gr/el/idiotes/myalpha-rantevouκαι να ενημερώσεις το κατάστημα πως είσαι δικαιούχος κουπονιού στο πρόγραμμα Ψηφιακές Συναλλαγές Β’ για την κατηγορία 1, έτσι ώστε να δεσμευτεί το κουπόνι σου και να υπολογιστεί το ποσό του voucher στο τελικό ποσό πληρωμής.
Ο λειτουργός της Τράπεζας θα σε βοηθήσει να επιλέξεις το κατάλληλο προϊόν, το οποίο καλύπτει καλύτερα τις δικές σου ανάγκες, ώστε στη συνέχεια, με τη βοήθεια του, να προχωρήσεις στη διαδικασία της αίτησης.
2) Είμαι υφιστάμενος πελάτης Nexi, και έχω κουπόνι για την κατηγορία 1, πως μπορώ να εξαργυρώσω το κουπόνι μου;
Αν είσαι δικαιούχος του προγράμματος Ψηφιακές Συναλλαγές Β’ για την κατηγορία 1 και έχεις ενεργό κουπόνι, έχεις δύο επιλογές για την εξαργύρωσή του:
Α) Να επισκεφθείς το eshop της nexi https://eshop.mellontechnologies.gr/replace-pos-nexi/ και να ακολουθήσεις τη διαδικασία εξαργύρωσης χρησιμοποιώντας το μοναδικό αριθμό voucher που σου έχει σταλεί από την κοινωνία της πληροφορίας.
Β) Να κλείσεις ραντεβού σε ένα κατάστημα Alpha Bank https://www.alpha.gr/el/idiotes/myalpha-rantevou και να ολοκληρώσεις τη διαδικασία εξαργύρωσης μέσω «αιτήματος». Σε δεύτερη φάση θα σε καλέσει εντός 7 εργάσιμων ημερών η ομάδα της Nexi για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Για τη δική σου ευκολία, σου προτείνουμε να χρησιμοποιήσεις το eshop της nexi, καθώς η διαδικασία είναι άμεση και διαθέσιμη ανά πάσα στιιγμή.
Για οποιαδήποτε απορία καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, μπορείς να καλέσεις την ομάδα υποστήριξης της Nexi στο 210 62 44 300.
3) Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω και ποια στοιχεία χρειάζομαι για να εγγραφώ στο eShop;
Για να ξεκινήσεις τη διαδικασία μέσα από το eShop, θα χρειαστείς:
· Το ΑΦΜ της επιχείρησής σου
· MID,
· Το voucher που έχει εγκριθεί από το πρόγραμμα
Με το ΑΦΜ και το MID πραγματοποιείς σύνδεση στο eShop. Στη συνέχεια, ακολουθείς τα απλά βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη. Το σύστημα θα σε καθοδηγήσει πλήρως για να επιλέξεις και να παραγγείλεις το νέο σου POS τερματικό.
4) Πού μπορώ να βρω το MID της επιχείρησής μου;
Το MID είναι ο μοναδικός αριθμός συνεργασίας που σου έχει αποδοθεί κατά το άνοιγμα του μητρώου σου. Μπορείς να τον βρεις στο πίσω μέρος του POS τερματικού σου, στο αυτοκόλλητο ή στην μηνιαία τιμολόγησή σου.
5) Μπορώ να εξαργυρώσω παραπάνω από ένα κουπόνι στο eshop;
Ναι μπορείς. Θα πρέπει όμως για κάθε voucher να ξεκινήσεις τη διαδικασία από την αρχή. Κάθε κουπόνι δηλαδή αντιστοιχεί σε μία αγορά.
6) Είμαι δικαιούχος με ποσό επιδότησης για την κατηγορία 1. Τι επιλογές από POS τερματικά έχω;
Το κουπόνι μπορείς να το εξαργυρώσεις είτε για αγορά, είτε για μίσθωση Νexi POS τερματικού, καθώς επίσης για αντικατάσταση υπάρχοντος τερματικού με νέο.
Πιο συγκεκριμένα, τα Νexi POS τερματικά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι:
- Nexi Traditional POS Ingenico Desk 2600 (ενσύρματο)
- Nexi SmartPOS® PAX Α920Pro (ασύρματο με εκτυπωτή)
- Nexi SmartPOS® Mini PAXΑ50 (ασύρματο χωρίς εκτυπωτή)
- Nexi Soft POS (android app)
Στο ποσό χρηματοδότησης δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ. Τα ακριβή ποσά μετά την επιδότηση θα υπολογιστούν κατά τη διάρκεια της φάσης εξαργύρωσης, αναλόγως με το ποσό της επιδότησης που δικαιούσαι.
7) Αν είμαι δικαιούχος και έχω κουπόνι για την κατηγορία 1, μέχρι πότε μπορώ να εξαργυρώσω το κουπόνι μου;
Σύμφωνα με τις ισχύουσες ανακοινώσεις του προγράμματος η εξαργύρωση μπορεί να γίνει μέχρι τις 7 Ιανουαρίου 2026.
8) Μπορώ να εξαργυρώσω vouchers και στην κατηγορία 1 και στην κατηγορία 7;
Όχι, κάθε επιχείρηση μπορεί να λάβει voucher μόνο σε μία κατηγορία.
9) Μπορώ να μεταβιβάσω το Voucher σε άλλον έμπορο;
Όχι. Το Voucher είναι προσωπικό και εκδίδεται στα στοιχεία του δικαιούχου. Δεν επιτρέπεται η μεταβίβαση σε τρίτους.