NEXI eMERCHANTS

To νέο portal
παρακολούθησης συναλλαγών
από τη Nexi.

Τι είναι το Nexi eMerchants;

Το Nexi eMerchants είναι το νέο δωρεάν ηλεκτρονικό portal που παρέχει real-time απεικόνιση των συναλλαγών σας. Αποτελεί μια καινοτόμα λύση που κάνει την καθημερινότητά σας πιο εύκολη, με στόχο την εξέλιξη & αναβάθμιση της επιχείρησής σας . 

Μπορείτε να βρίσκετε ανά πάσα στιγμή, σε πραγματικό χρόνο συγκεντρωτικά το σύνολο των συναλλαγών με κάρτα, είτε στα φυσικά, είτε στα ηλεκτρονικά σας καταστήματα.

Η εγγραφή στο νέο Portal καθώς και η χρήση του γίνονται εύκολα, γρήγορα και σας προσφέρονται εντελώς δωρεάν.

Μέσω του Nexi eMerchants, μπορείτε να έχετε άμεση πρόσβαση σε:

  • αναλυτικά στοιχεία που αφορούν στις συναλλαγές στα Nexi POS τερματικά σας
  • αναλυτικά στοιχεία των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήματος
  • χρεωστικά σημειώματα (Statements)
  • on line εγκρίσεις συναλλαγών
  • στατιστικές αναλύσεις και γραφήματα σε πραγματικό χρόνο

 

Nexi eMerchant Portal

Τι προσφέρει το Nexi eMerchants;

Δυνατότητα ενεργοποίησης/απενεργοποίησης αποστολής notification email για έκδοση statement.

Σύνδεση πολλαπλών mids (με ίδιο ΑΦΜ) κάτω από μια σύνδεση. 
 

Άμεση υποστήριξη σε οτιδήποτε χρειαστείτε σχετικά με την πλατφόρμα.
 

Πώς εγγράφομαι στην πλατφόρμα;

Βήμα 1

Εισέρχεστε στο περιβάλλον του eMerchants Portal προς εγγραφή. Συμπληρώνετε τα στοιχεία στα πεδία που σας ζητούνται & κάνετε αποδοχή των όρων χρήσης.

Βήμα 2

Στη συνέχεια σας αποστέλλεται, από την ηλεκτρονική διεύθυνση noreply@nexigroup.com, ηλεκτρονικό μήνυμα με θέμα «Merchant Portal - Ενεργοποίηση Λογαριασμού», στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, ώστε να ολοκληρωθεί η εγγραφή στην υπηρεσία eMerchants. Παρακαλούμε ελέγξετε για πιθανή αποστολή στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

Βήμα 3

Επιλέγετε «Ενεργοποίηση Nexi e-merchants» και εισέρχεστε στην εφαρμογή.

FAQs

Το eMerchants Portal αποτελεί τη νέα δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε και να διαχειρίζεστε τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται από την επιχείρησή σας.

- Άμεση πρόσβαση στα Παραστατικά (Statements) της επιχείρησης σας
- Ενημέρωση μέσω email για την έκδοση του Statement της επιχείρησης σας
- Παρακολούθηση των εγκρίσεων από συναλλαγές που πραγματοποιούνται από την επιχείρησή σας, σε πραγματικό χρόνο
- Στατιστικά στοιχεία των εγκρίσεων και των συναλλαγών της επιχείρησής σας
- Συγκεντρωτικές και αναλυτικές πληροφορίες για τα στοιχεία των συναλλαγών της επιχείρησής σας
- Ομαδοποιημένη εμφάνιση των συναλλαγών και των Statements της επιχείρησης σας
- Εξαγωγή των στοιχείων σε αρχεία csv & xls

Επιλέγετε εγγραφή από την αρχική οθόνη.
Κάνετε αποδοχή των όρων χρήσης και στη συνέχεια συμπληρώνετε τα πεδία που απαιτούνται για την εγγραφή.
Στη συνέχεια, σας αποστέλλεται από την ηλεκτρονική διεύθυνση noreply@nexigroup.com, ηλεκτρονική αλληλογραφία με θέμα «Merchant Portal - Ενεργοποίηση Λογαριασμού», στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει, ώστε να ολοκληρωθεί η εγγραφή στην υπηρεσία eMerchants. Παρακαλούμε να ελέγχετε για τυχόν αποστολή στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
Επιλέγετε «Ενεργοποίηση Nexi e-merchants» και εισέρχεστε στην εφαρμογή.
*Εάν επιθυμείτε να έχετε ομαδοποιημένη εικόνα των συναλλαγών από όλα τα σημεία (φυσικά και ηλεκτρονικά) της επιχείρησής σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Nexi, στο 210 62 44 300, για την υποβολή του αντίστοιχου αιτήματος.

Μέσω της αρχικής σελίδας, επιλέγετε την ένδειξη «Ξέχασα τον κωδικό» και ακολουθείτε τη διαδικασία επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή και βοήθεια με την υπηρεσία, μπορείτε να επικοινωνείτε με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Nexi, στο 210 62 44 300.

Μπορείτε εύκολα να έχετε ομαδοποιημένη πρόσβαση στα στοιχεία συναλλαγών όλων των σημείων πώλησης της επιχείρησής σας, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Nexi, στο 210 62 44 300.

Εάν ο σύνδεσμος που λάβατε δεν είναι πλέον ενεργός, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Nexi, στο 210 62 44 300.

Τα e-Statements εκδίδονται σε μηνιαία βάση.

Ο χρήστης της επιχείρησής σας, ο οποίος έχει κάνει την αρχική εγγραφή στην υπηρεσία, έχει δικαίωμα εγγραφής και διαχείρισης επιπλέον χρηστών, μέσω της ενότητας «Δημιουργία Χρήστη».

Μέσω του eMerchants Portal μπορείτε να αναζητήσετε τις συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί το διάστημα των τελευταίων 13 μηνών. Σε περίπτωση ομαδοποιημένης πρόσβασης, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση τους τελευταίους 13 μήνες από την ημερομηνία εγγραφής και έπειτα. Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Nexi, στο 210 62 44 300.

 

Για οποιαδήποτε  επιπλέον απορία, μπορείτε να απευθύνεστε τηλεφωνικά στην ομάδα τεχνικής υποστήριξης της Nexi, στο 210 62 44 300.

Επιλέξτε γλώσσα