Στη Nexi, τηρούμε τη δέσμευση μας να είμαστε σταθερά δίπλα σας σε κάθε ανάγκη της καθημερινότητάς σας και συμμετέχουμε στο Πρόγραμμα ΙΙΙ «Ψηφιακές Συναλλαγές» του ψηφιακού μετασχηματισμού μικρομεσαίων επιχειρήσεων του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» (το «Πρόγραμμα»).
Είστε κάτοχος voucher & πελάτης Nexi;
Τώρα μπορείτε να το εξαργυρώσετε & να προχωρήσετε σε αγορά νέου τερματικού online, εύκολα & γρήγορα.
Στο πλαίσιο αυτό, σας δίνουμε τη δυνατότητα να αποκτήσετε τα νέα POS:
Nexi Traditional POS
Ingenico Desk 2600 (χωρίς επιπλέον κόστος) *
επωφελούμενοι από την επιδότηση του Προγράμματος.
*Στα κόστη δεν συμπεριλαμβάνονται ο Φ.Π.Α. και η τεχνική υποστήριξη.
Είστε κάτοχος του voucher των 150€;
Επιλέξτε την ιδανική λύση Nexi που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες:
Αν είστε κάτοχος voucher & πελάτης Nexi, πλέον μπορείτε να εξαργυρώσετε online. Έαν δεν είστε πελάτης, δείτε παρακάτω πως μπορείτε να προχωρήσετε.
Είστε πελάτης της Nexi;
Αν ναι, εξαργυρώστε εδώ δημιουργώντας λογαριασμό στο περιβάλλον της συνεργαζόμενης εταιρείας Mellon, συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας, το κωδικό voucher που σας αντιστοιχεί και επιλέγοντας το τερματικό Nexi νέας τεχνολογίας προς αντικατάσταση του παλιού σας.
Εάν δεν είστε ήδη πελάτης της Nexi, κλείστε ραντεβού τώρα, σε ένα κατάστημα της Alpha Bank.
Εάν έχετε κάνει αίτηση αλλά ακόμα δεν έχετε ελέγξει αν είστε ανάμεσα στους δικαιούχους του Προγράμματος, μπορείτε να εισέλθετε στον λογαριασμό σας στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Υποβολής Αίτησης Χρηματοδότησης και να επιλέξετε το πεδίο “Έκδοση & Διαχείριση Επιταγών”.
Σημαντική ενημέρωση: Η προθεσμία για αίτηση στο Πρόγραμμα παρήλθε στις 15/05/23 ενώ πλέον βρισκόμαστε στη φάση εξαργύρωσης των επιταγών από τους δικαιούχους.
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, καλέστε στο 210 62 44 300.
Σύντομη περιγραφή του Προγράμματος.
Το Πρόγραμμα IΙI: «Ψηφιακές Συναλλαγές» ενισχύει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική επικράτεια, με στόχο την υιοθέτηση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων, τα οποία υποστηρίζουν τις διαδικασίες τιμολόγησης, έκδοσης και διακίνησης φορολογικών παραστατικών, καθώς επίσης και διενέργειας ηλεκτρονικών πληρωμών. Οι επιχειρήσεις που θα αποκτήσουν voucher μπορούν να αντικαταστήσουν το POS τους, να λάβουν υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης, καθώς και άλλες υπηρεσίες που θα αναβαθμίσουν τις διαδικασίες τιμολόγησης και διακίνησης φορολογικών παραστατικών.