Στη Nexi, τηρώντας τη δέσμευσή μας να είμαστε σταθερά δίπλα σας σε κάθε ανάγκη της καθημερινότητάς σας, συμμετέχουμε στο Πρόγραμμα ΙΙΙ «Ψηφιακές Συναλλαγές» του ψηφιακού μετασχηματισμού μικρομεσαίων επιχειρήσεων του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» (το «Πρόγραμμα»). Στο πλαίσιο αυτό, σας δίνουμε τη δυνατότητα να αποκτήσετε τα νέα POS:
Nexi Traditional POS
Ingenico Desk 2600

Nexi SmartPOS® με εκτυπωτή
PAX A910

επωφελούμενοι από την επιδότηση του Προγράμματος.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική επικράτεια με σκοπό την αύξηση της ασφάλειας των συναλλαγών.
Το voucher/επιταγή του Προγράμματος ΙΙΙ «Ψηφιακές Συναλλαγές» για την αντικατάσταση POS είναι αξίας έως 150€.
Το voucher μπορεί να εξαργυρωθεί για κάλυψη ολόκληρου ή μέρους του κόστους αγοράς του τερματικού POS. Ο μέγιστος αριθμός voucher που δικαιούστε είναι έως δύο, ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησής σας.
Εμείς, θα είμαστε δίπλα σας σε κάθε βήμα, από την αίτησή σας στο Πρόγραμμα, μέχρι και την εξαργύρωση του voucher για την προμήθεια του Nexi POS που σας ταιριάζει.
Αποκτήστε το POS που σας ταιριάζει σε τρία απλά βήματα:
Βήμα 1
Κάντε αίτηση στο https://beneficiary.digitalsme.gov.gr/ με τα στοιχεία εισόδου TAXISnet της επιχείρησής σας έως 31/03/2023.
Βήμα 2
Επιλέξτε από τη Nexi, την ιδανική λύση που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες. Συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε στο μέγιστο τις δυνατότητες που σας προσφέρει το Πρόγραμμα.
Βήμα 3
Με την έγκριση / έκδοση του voucher σας, μπορούμε να προχωρήσουμε άμεσα στην παραγγελία και παράδοση του νέου POS για την επιχείρησή σας.
Για οποιαδήποτε πληροφορία, καλέστε στο 210 62 44 300.
Σύντομη περιγραφή του Προγράμματος.
Το Πρόγραμμα IΙI: «Ψηφιακές Συναλλαγές», ενισχύει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική επικράτεια, με στόχο την υιοθέτηση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων, τα οποία υποστηρίζουν τις διαδικασίες τιμολόγησης, έκδοσης και διακίνησης φορολογικών παραστατικών, καθώς επίσης και διενέργειας ηλεκτρονικών πληρωμών. Οι επιχειρήσεις που θα αποκτήσουν voucher, μπορούν να αντικαταστήσουν το POS τους, να λάβουν υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης, καθώς και άλλες υπηρεσίες που θα αναβαθμίσουν τις διαδικασίες τιμολόγησης και διακίνησης φορολογικών παραστατικών.